Tartalom szekció
Gyakran ismételt kérdések
- Meddig módosíthatom a kosaramat?
- Megkapom az áruházban érvényes Bizalompontokat az online vásárlás során is?
- Hol tudom igénybe venni az Auchan házhozszállítási szolgáltatását?
- Kell-e regisztrálnom, ha csak a termékválasztékot szeretném áttekinteni?
- Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?
- Hogyan tudok belépni az oldalra?
- Hogyan tudok vásárolni?
- Hogyan tudok saját autós kiszállítási idősávot választani, mennyibe kerül a szolgáltatás?
- Hogyan tudom megadni a kiszállítási címet?
- Milyen termékek kaphatóak az Auchan Online áruházban?
- Az Auchan Online felületén keresztül vásárolt termékek ára különbözik-e az Auchan bolti áraitól?
- Hogyan találok meg egy terméket?
- Hogyan tudok egy terméket a bevásárlókosárba tenni, illetve a kosár tartalmán később módosítani?
- Van-e korlátja annak, hogy mennyi terméket vásárolhatok?
- Mi a teendőm, ha a kívánt termékeket belehelyeztem a bevásárlókosárba és tovább szeretnék lépni?
- Hogyan történik a kiszállítás?
- Nem élelmiszer típusú termékek (pl. háztartási gépek, kerti bútor, medence, stb.) rendelése esetén is kiválaszthatom a számomra ideális szállítási idősávot?
- Mit tegyek akkor, ha nem vagyok elégedett a helyettesítő termékkel?
- Hogyan kezelik a betétdíjas termékeket és azok göngyölegét?
- Mikor kapom meg a vásárolt termékeket?
- Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
- Van a termékátvétel korhatárhoz kötve?
- A kiszolgálási munkatárs az emeletre is felhozza a rendelésemet?
- Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?
- Mi történik, ha az általam választott termék nem elérhető?
- Mit kell tudnom az online kártyás fizetésről?
- Fizetés folyamata
- Sikertelen fizetés és teendők
- Hogyan állhatok el a vásárlásomtól?
- Hol módosíthatom a kosaram?
- Hogyan tudom törölni a rendelésem?
- Milyen élelmiszereket rendelhetek országosan?
- Rendelési információk megadása (pl. irányítószám, idősáv) után hibaüzenetet kapok az oldalon. Mit kell tennem?
- Mi a teendő "A további művelethez kosár megerősítése szükséges" hibaüzenet megjelenése esetén?
- Hogyan kérhetek távsegítséget elakadás vagy probléma esetén?
- Hol találom az egységes Auchan fiókkal kapcsolatos információkat?
- ÁRUHITEL: Szükséges önrész befizetése a hitel felvételekor?
- ÁRUHITEL: Milyen feltételekkel igényelhetek áruhitelt?
- ÁRUHITEL: Milyen dokumentumok szükségesek a hiteligényléshez?
- ÁRUHITEL: Hogyan lehet a hitelt előtörleszteni / végtörleszteni?
- ÁRUHITEL: Hogyan tudok elállni hitelszerződésemtől?
- Hogyan tudok tartós fogyasztási cikkeket rendelni országos kiszállítással?
Meddig módosíthatom a kosaramat?
A kosár módosítására saját autós kiszállítás esetén a kiszállítást megelőző nap este 20:00 -ig van lehetőség. Online fizetés esetén a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor. Figyelem! Külsős futárral szállított rendeléseink utólagos módosítására a rendelés leadását követően nincs lehetőség!
Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz.
Megkapom az áruházban érvényes Bizalompontokat az online vásárlás során is?
A vásárlás után járó alap bizalompontokat jóváírjuk. Hirdetményhez köthető pontértékek nem kerülnek elszámolásra, de dolgozunk rajta, hogy minél előbb ezek a pontok is jóváírásra kerüljenek online vásárlás esetén.
Hol tudom igénybe venni az Auchan házhozszállítási szolgáltatását?
Az online rendelési és házhozszállítási szolgáltatást az ország egész területén végezzük. Egyes, hűtést igénylő termékeket azonban csak saját autóval tudunk szállítani, Budapesten és környékén. Ide kattintva tekintsdd meg térképünket, ahol pontosan megtudhatod, hogy szállítunk-e hozzád saját autóval.
Kell-e regisztrálnom, ha csak a termékválasztékot szeretném áttekinteni?
A termékválaszték áttekintéséhez és kosárba válogatásához nem szükséges előzetes regisztráció, csupán ha vásárolni is szeretnél. A regisztrációt pár, egyszerű lépésben a vásárlás előtt, közben vagy a vásárlás befejezése előtt is megcsinálhatod.
Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?
Legegyszerűbben a [Belépés] menüpontra kattintva adhatod meg személyes adataidat: a teljes neved, e-mail címed, telefonszámodat és egy választott jelszót, melyet a jövőben bármikor módosíthasz. A szolgáltatáshoz történő regisztrálás feltétele, hogy megismerd és elfogadd az adatvédelmi nyilatkozatot. Az adatvédelmi nyilatkozat végén található elfogadom jelzéssel kell nyilatkozni arról, hogy az abban foglaltak egyértelműek és elfogadhatóak. Beérkező regisztrációs igényére egy automatikus válasz elektronikus levelet küldünk, melyben található linkkel tudja megerősíteni regisztrációját a szolgáltatásunkra. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el, melyhez tartozó jelszó bármikor módosítható a későbbiekben az elfelejtett jelszó funkció segítségével. A regisztráció a vásárlás megkedése előtt és a bevásárló kosár összeállítása után is végrehajtható.
Hogyan tudok belépni az oldalra?
Belépés esetén kérjük kattints a [Belépés] menüpontra és add meg regisztrált felhasználóneved és jelszavad.
Hogyan tudok vásárolni?
A bevásárlás elindításához nem szükséges regisztráció, ezért szabadon keresgélhetsz a termékkategóriák között és tájékozódhatsz a termékek részleteiről a termékoldalakon. A kosárba a termékek elhelyezhetőek termékoldalról és listaoldalról egyaránt. A termékeket a kereső segítségével is könnyedén megtalálhatod. Fontos tudni, hogy a termékek összeválogatása után a rendelés véglegesítéséhez regisztráció szükséges. Fontos, hogy a leadott rendelés "nyitott" státuszba állása jelenti azt, hogy a rendelés feldolgozását kollégáink megkezdték.
Hogyan tudok saját autós kiszállítási idősávot választani, mennyibe kerül a szolgáltatás?
Saját autós kiszállítási idősávot legkorábban akár aznapra is lehet foglalni. A szabad időpontok között akár két hétre előre lefoglalható a kiszállítási időablak. Az időpont foglalásához először válaszd ki a táblázatból a kiszállításra legmegfelelőbb napot, és azon belül egy 2 órás, 5 órás vagy napi idősávot! A táblázat az adott idősávhoz tartozó szolgáltatási díjakat is egyértelműen mutatja. A szolgáltatás díja a kiválasztást követően a vásárlás teljes árához automatikusan hozzáadódik.
Hogyan tudom megadni a kiszállítási címet?
A kiszállítási címét a rendelés véglegesítése során tudod megadni. A cím kiválasztását a település irányítószámának megadásával kell kezdeni. A kiszállítási körzetünkön belül több cím is megadható. Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, a maximális adatbiztonságot szem előtt tartva, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően tároljuk.
Milyen termékek kaphatóak az Auchan Online áruházban?
Több ezer termék közül válogathatsz, amelyek között friss élelmiszereket, fagyasztott termékeket és italokat épp úgy megtalál, mint egészségügyi, szépségápolási és tisztálkodási szereket, valamint háztartási termékeket, játékokat és elektronikai cikkeket. Termékválasztékunkat folyamatosan bővítjük.
Az Auchan Online felületén keresztül vásárolt termékek ára különbözik-e az Auchan bolti áraitól?
Az online vásárolt termékek árai eltérhetnek az aktuális áruházi árainktól. Természetesen ez a kitétel kiemelt ajánlatokban szereplő termékekre is érvényes.
Egyes, az Auchan Magyarország Kft. áruházaiban elérhető ajnálat típusok (így például egy meghatározott vásárolt mennyiség mellett egy ajándék termék adása, azaz 1+1; 2+1; 3+1), az Online Áruházban jelenleg nem érvényesek.
Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz.
Hogyan találok meg egy terméket?
Számos lehetősége van arra, hogy megtaláld a megvásárolni kívánt termékeket: - A termékek kategóriákba vannak osztályozva (pl.: alapvető élelmiszer), a kategóriákban található termékek - listáján a lap bal oldalán található szűrők segítségével szűkíthetsz. - A kereső segítségével egyszerűen megkeresheted a kívánt termékeket, és azonnal kosárba is rakhatod őket. - Az „Kiemelt ajánlatok” menüpontban az aktuális hirdetményekben szereplő termékek között válogathatsz.
Hogyan tudok egy terméket a bevásárlókosárba tenni, illetve a kosár tartalmán később módosítani?
A weboldalunk bármelyik terméklapján hozzá tudsz adni termékeket a bevásárlókosárhoz. Nem kell mást tenned, csak beírni a kért mennyiséget és a „Kosárba” gombra kattintani. A kosár gombra kattintva egyszerűen tudod törölni a kiválasztott terméket, vagy módosítani az adott termék mennyiségét. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor.
Van-e korlátja annak, hogy mennyi terméket vásárolhatok?
A vásárlás során minden termékre egyedileg került beállításra, hogy az adott terméknek mi az a felső mennyiségi határa, melyet biztosítani tud kiszállításra a cég. Az Auchan célja, hogy a termékek a kiszállítási területen a lehető legtöbb vásárló számára rendelkezésre álljanak, emiatt az online vásárlói felületen maximalizálva lettek a rendelhető mennyiségek. A felső határról természetesen minden esetben értesítünk, hiszen a rendszer a limitnél nagyobb darabszámú vagy mennyiségű terméket nem enged kiválasztani. Egyes, túlterhelt időszakokban a kosár súlyát és a benne lévő termékek maximális darabszámát is korlátozzuk, melyről pontos, számszerű információt adunk a kosár oldalon.
Mi a teendőm, ha a kívánt termékeket belehelyeztem a bevásárlókosárba és tovább szeretnék lépni?
A vásárlási folyamat szabadon választható, melynek három fő eleme van: - Termékek elhelyezése a kosárba - Saját autós kiszállítás esetén kiszállítási időpont foglalása - Kiszállítási cím és fizetési mód megadása A vásárlás befejező lépéseként a termékkiválasztás megerősítése szükséges. A befejező lépés előtt bármikor módosítható a kosár, az időpont és a kiszállítási cím. A vásárlás befejező lépése a rendelés leadása. Sikeres rendelésleadása esetén egy rendelés visszaigazoló emailt kapsz az Auchantól.
Hogyan történik a kiszállítás?
Saját autós kiszállítás esetén a kiválasztott termékeket temperált gépjárműben szállítjuk ki, és a csomagját egy Auchan alkalmazott fogja átadni. Természetesen az átvétel során ellenőrizheted az átvett termékek frissességét, minőségét és hogy minden vásárolt termék kiszállításra került-e. Amennyiben az általad vásárolni kívánt termék a szállítás napján nincs raktáron, akkor a munkatársunk visz magával egy olyan terméket, amely hasonló az általad választott termékhez (helyettesítő termék). A helyettesítő termékek elfogadása természetesen nem kötelező, azokat az átadás során azt visszautasíthatod, és csak a ténylegesen átvett termékekért kell fizetni. Bármelyik termék átvételének visszautasítására van lehetőség, amennyiben úgy döntessz, hogy nem felel meg azon minőségi elvárásoknak, melyeket a termék iránt támasztott. Külsős kiszállító partnerekkel szállított rendeléseink kapacitásaink függvényében körülbelül 1-3 munkanapon belül kerülnek kiszállításra.
Nem élelmiszer típusú termékek (pl. háztartási gépek, kerti bútor, medence, stb.) rendelése esetén is kiválaszthatom a számomra ideális szállítási idősávot?
A szállítási idősáv kiválasztására kizárólag élelmiszer rendelés esetén, Auchan autós házhozszállítással van lehetőség. Nem élelmiszer termékek rendelése esetén áruházi átvétel (Auchan Drive szolgáltatás) sem elérhető.
Mit tegyek akkor, ha nem vagyok elégedett a helyettesítő termékkel?
A helyettesítő termékek a szállítólevélen meg lesznek jelölve és más színű szatyorba lesznek rakva. Ha úgy döntesz, hogy valamelyik termék nem felel meg, akkor nyugodtan visszaadhatod azt. Ez esetben munkatársunk levonja az át nem vett termék árát a számla végösszegéből.
Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz.
Hogyan kezelik a betétdíjas termékeket és azok göngyölegét?
Mikor kapom meg a vásárolt termékeket?
Saját autós kiszállítás esetén a vásárolt termékekhez szükséges kiszállítási időpontot is foglalni a vásárlás során. A kiszállítási időpont kiválasztásához 2 órás, 5 órás és napi idősávok állnak a rendelkezésére. Fontos megjegyezni, hogy minden idősávhoz tartozik egy maximális kapacitás. Az ideális idősáv fogalásához érdemes a bevásárló listáját már jó előre elkészíteni és rendelését időben leadni. A bevásárló lista leadására már 2 héttel a kiszállítást megelőzően is lehetősége van. Külsős kiszállító partnerekkel szállított rendelések esetén a kiszállítási idő kapacitás függvényében körülbelül 1-3 munkanap.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
ÁFÁ-s számla igényét a checkoutban jelezheted felénk. A ténylegesen átvett és kifizetett termékekről szóló elektronikus számlát emailben küldjük el.
Van a termékátvétel korhatárhoz kötve?
A kiszolgálási munkatárs az emeletre is felhozza a rendelésemet?
Igen, munkatársunk egészen a lakás/ház ajtajáig szállítja a termékeket.
Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?
Amennyiben lekésnéd a kiszállítást kérjük, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal az info@auchan.hu e-mail címen, vagy a (+36-80) 10-90-10-es telefonszámon, és kollégáink megpróbálják a kiszolgálási munkatársunkat visszairányítani hozzád, amennyiben ez még lehetséges. Ha már nem tud visszamenni a kollégánk, akkor rendelésd töröljük, és újra meg kell azt rendelned.
Mi történik, ha az általam választott termék nem elérhető?
Sajét autós élelmiszer rendelése esetén amennyiben a kiszállítás napján az általad kiválasztott valamely termék nem elérhető az áruházunkban, akkor egy helyettesítő terméket fogunk szállítani. Ilyen esetben a helyettesítő termék a szállítólevélen külön megjelölésre kerül. Ezen termékeknek az elfogadása és megvásárlása természetesen nem kötelező. Amennyiben nem kéred a helyettesítő terméket, csak add vissza a kiszállítást végző kollégánknak. Online áruházunkban kapható legtöbb termékünkhöz előre meghatároztunk helyettesítő termékeket. A rendelés során megadhatod nekünk, hogy készlethiány esetén mely helyettesítő terméket vigyük ki a lehető legteljesebb rendelésteljesítés érdekében. Abban az esetben, ha a kiszolgálási munkatársunk nem talál megfelelő terméket az általad választott termék helyettesítésére, akkor az a rendelésből ki fog maradni. Külsős parnerrel végzett kiszolglás esetén nincs helyettesítés.
Mit kell tudnom az online kártyás fizetésről?
Az Simple Pay által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank tanúsítvánnyal ellátott, titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. Az Simple Pay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg.
Abban az esetben, ha a webáruház üzemeltetője a rendelés összekészítése során a vásárló eredeti rendeléséhez „Helyettesítő terméket” tesz és a kosár értéke meghaladja az eredeti rendelés vásárlási értékét, a különbözet automatikusan zárolásra kerül. Ennek feloldása a rendelés átvételekor történik abban az esetben, ha a vásárló „Helyettesítő terméket” visszautasítja.
Fizetés lépései
- A webáruház oldalán választod ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni.
- Ezt követően átirányítunk a Simple Pay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltened.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
- A Simple Pay által biztosított PSD2 - 3D Secure 2.0 online fizetési protokol miatt a rendszer kéri a vásárló saját internet bankjában beállított telekódját valamint egy sms-ben kiküdlött kódot is. Ez a biztonsági intézkedés az online fizetések lehető legbiztonságosabb lebonyolítását szolgálja. A telekód beállításának pontos lépésiről a felhasználók a saját banjuktól kaphatnak információt.
- A fizetést követően az Simple Pay visszairányít a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti –, a Simple Pay elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Mire figyelj a vásárláskor, fizetéskor?
- Olvasd el webáruház üzletszabályzatát, vásárlási, garanciális és kiszállítási feltételeit!
- Tartsd nyilván a vásárlásával és a tranzakcióval kapcsolatos adatokat (tranzakcióazonosító, engedélyszám, összeg, vásárlás időpontja)!
Fizetés folyamata
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül az OTP Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget az Ön számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számláján történő terhelésére (levonására) azután kerül sor, miután Ön a futártól átvette a rendelését és a futár lezárta a tranzakciót.
Mit jelent a foglalás?
Az OTP bankhoz beérkező bankkártya tranzakció engedélykérés során az OTP bank a bankkártya tranzakció összegét zárolja az ügyfél számláján, ami csökkenti az ügyfél által elérhető egyenleget. A zárolás feloldására akkor kerül sor, amikor a bank megkapja az elfogadótól a tranzakció részletes adatait a könyvelésre. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el.
Sikertelen fizetés és teendők
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
- A rendelés végösszege meghaladja a kártyán beállított online vásárlási limit öszzegét.
Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz.
Hogyan állhatok el a vásárlásomtól?
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak módjáról az Általános Szerződési Feltételeink IV. fejezetében találsz bővebb információt.
Hol módosíthatom a kosaram?
Az oldalon belépés után a felhasználói név mellett található legördülő menüben a Rendeléseim - módosítás menüpont alatt a módosítani kívánt kosárba kell belépni és ott a rendelés módosítás gombra rákattintva elindítani az adott kosárra vonatkozó módosításokat. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor. Figyelem! Külsős kiszállító partnerrel szállított rendelések esetén nincs lehetőség az utólagos módosításra!
Online fizetés esetén a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra.
Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
A rendelés törlése csak "Nyitott" rendelési státuszban lehetséges. Törlési szándék esetén a felhasználói profil "Megrendeléseim" menüpontja alatt a törölni kívánt rendelés kiválasztása után a "Részletek és módosítás" opcióra kattintva kell kiválasztani a "Rendelés törlése" opciót. Figyelem! Külsős kiszállító partnerrel végzett szállítás esetén a rendelés törlése csak ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges a (06-80) 10-90-10 telefonszámon!
Milyen élelmiszereket rendelhetek országosan?
A kiszállítás sajátosságai miatt jelenleg kizárólag hűtést nem igénylő tartós élelmiszert tudunk országosan kiszállítani. Fagyasztott vagy friss termékeket (tej- hús- zöldségfélék) esetén ez jelenleg nem kivitelezhető.
Rendelési információk megadása (pl. irányítószám, idősáv) után hibaüzenetet kapok az oldalon. Mit kell tennem?
Töröld az elavult fájlokat a böngésző gyorsítótárából, Windows operációs rendszer esetén a CTRL+F5, MacOS operációs rendszer esetén a CMD+R vagy CMD+SHIFT+R billentyűkombináció használatával. Szükség lehet a sütik/cookie-k törlésére is, ez a böngésző Beállítások menüpontjában végezhető el.
Mi a teendő "A további művelethez kosár megerősítése szükséges" hibaüzenet megjelenése esetén?
Lépj ki Auchan fiókodból, majd jelentkezz vissza.
Hogyan kérhetek távsegítséget elakadás vagy probléma esetén?
A távsegítség szolgáltatásunkat akkor tudja igénybe venni, ha 9-19 óráig (kivéve ünnepnapokon) felhívja 06-80-10-90-10-es telefonszámot és kapcsolatba lép InfoCenter-es kollégánkkal. A szolgáltatással kapcsolatos adatkezelésről ide kattintva tudhat meg többet.
A szolgáltatás lényege, hogy InfoCenter-es kollégánk képes Önnek úgy segítséget nyújtani, hogy a képernyőn megadott kódszám bediktálását követően ezzel a számmal távolról bejelentkezik a rendszerbe és láthatóvá válik számára is az Ön által látott képernyő az Auchan Online Áruházban. A kollégánk telefonon vagy közvetlen az Auchan Online Áruház oldalán képes navigálni a menük között, megrendelése alakulását figyelemmel kísérni, illetve a megrendelés adatait módosítani, ha Ön ezt kéri.
Hol találom az egységes Auchan fiókkal kapcsolatos információkat?
Az egységes Auchan fiókkal kapcsolatban felmerülő kérdéseket az alábbi linken gyűjtöttük össze:
ÁRUHITEL: Szükséges önrész befizetése a hitel felvételekor?
Áruhitel esetén a szükséges önrész nagysága konstrukciónként változik és függ a vételár nagyságától. Kérjük, a részletek kapcsán tekintsd meg aktuális hirdetményünket.
ÁRUHITEL: Milyen feltételekkel igényelhetek áruhitelt?
Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:
- Magyarországon levő állandó lakcím
- igazolt, rendszeres jövedelem
- munkahelyen, vagy munkavégzés helyén vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
- nyugdíjasok, nevelőszülők esetében a lakcím kártyára bejegyzett tartózkodási címen, vezetékes
- telefonon való közvetlen elérhetőség
- munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt.
A részletekről tájékozódj áruhitel információs oldalunkon.
ÁRUHITEL: Milyen dokumentumok szükségesek a hiteligényléshez?
Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok:
- érvényes útlevél és lakcímkártya, vagy
- magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
- érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
- érvényes új típusú, kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya.
Azon személyek esetében, akik a fent felsorolt személyazonosító okmányok egyikével sem rendelkeznek, a devizabelföldi minőség igazolására alkalmas hatósági igazolvány.
Egyéb dokumentum:
- Érvényes adóigazolvány
- Jövedelmet igazoló okmányok:
Ha munkavállaló vagy:
30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Cetelem Zrt. formanyomtatványa, vagy a Cetelem Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás).
Ha vállalkozó vagy:
Vállalkozók esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha őstermelő vagy:
Őstermelők esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha nyugdíjas vagy:
Nyugdíjasok esetében nyugdíjtörzslap vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről. Rokkantsági vagy rehabilitációs ellátás esetén, a rokkantsági, ill. rehabilitációs ellátás megállapításáról szóló határozat
Bővebb információ áruhitellel kapcsolatban itt olvasható.
ÁRUHITEL: Hogyan lehet a hitelt előtörleszteni / végtörleszteni?
Tájékoztatjuk, hogy előtörlesztési vagy végtörlesztési igényét benyújthatja a Magyar Cetelem Bank felé írásban online ügyfélszolgálaton vagy telefonon a 06 1 458-6070-es ügyfélszolgálati telefonszámon.
ÁRUHITEL: Hogyan tudok elállni hitelszerződésemtől?
Amennyiben meg szeretné szüntetni áruhitel szerződését, kérjük vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal ingyenesen hívható számunkon: (+06-80) 10-90-10
A lemondáshoz szükséges nyilatkozat letölthető innen: LEMONDÓ NYILATKOZAT
Hogyan tudok tartós fogyasztási cikkeket rendelni országos kiszállítással?
Az Auchan online áruháza biztosítja a tartós fogyasztási cikkek (pl. tartós élelmiszer, italok, higiéniai termékek, háztartási papíráru, stb.) országos házhozszállítását. Ahhoz, hogy ezeket a termékeket Magyarország bármely településére meg tudd rendelni, nem kell mást tenned mint kosárba helyezni a megvásárolni kívánt terméket. Ekkor a termék az országos kiszállításra elérhető kosárba kerül. Miután ez megtörténik, nincs más dolgod mint végigmenni az online kassza folyamaton, megadni a szükséges szállítási, számlázási és fizetési információkat, és véglegesíteni a rendelésed. A szállítás várható ideje kb. három munkanap, gyakran azonban ennél kevesebb is lehet.
Fontos tudni, hogy a termékeket nem csomagoljuk dobozba, fóliába, stb. - így próbáljuk megkímélni környezetünket a fölösleges csomagolóanyagoktól. Csomagod így is biztonságban utazik, ugyanis zárható, speciálisan kiképzett ládákban szállítjuk a címedre. Ha nem otthonra rendelsz, érdemes úgy készülnöd, hogy kényelmesen el tudd csomagolni a megrendelt termékeket. Bővebben itt tudsz tájékozódni: https://online.auchan.hu/orszag-auchan