Acquire
Élj, változz, szeress
0  tétel
0
Kosár tartalma
0  Ft

Kiválasztott termékek

AUCHAN ONLINE ÁRUHÁZ

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az Auchan Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

 

székhelye:

2040 Budaörs, Sport u. 2-4.

cégjegyzékszáma:

13-09-165237,

a Budapest Környéki Törvényszék mint Cégbíróságnál bejegyezve

adószáma:

13338037-2-44

telefonszáma:

+36 23 886 200

faxszáma:

+36 23 886 299

honlap:

www.online.auchan.hu

ügyfélszolgálat elérhetősége:

InfoCenter 2040 Budaörs, Sport u. 2-4.

telefon (InfoCenter):

e-mail:

 tárhelyszolgáltató:

+36 80 10-90-10

info@auchan.hu

Microsoft Ireland Operations, Ltd.

székhelye:

e-mail címe:

 

Carmenhall Road, Sandyford, Dublin 18, Írország

 

a továbbiakban: Auchan Magyarország Kft., vagy a Szolgáltató

jelen Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban ÁSZF) szabályozzák az Auchan Magyarország Kft. által üzemeltetett interneten keresztül elérhető termékvásárlási lehetőséget biztosító felületének (a továbbiakban Auchan Online Áruház) használatának feltételeit.

 

I.Az Általános Szerződési Feltételekben használt fogalmak

 

ÁSZF

 

Az Auchan Magyarország Kft. mindenkori Online Áruház általános szerződési feltételei, melyet a Szolgáltató több szerződés megkötése céljából egyoldalúan előre határoz meg és amelynek elfogadásával igénybe vehetőek az Online Áruház szolgáltatásai. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az Online Áruház használatával, a termékek megrendelésével, a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos feltételeket, továbbá a fogyasztó jogaira vonatkozó részletes tájékoztatást. A mindenkori hatályos ÁSZF letölthető az Online Áruház oldaláról az Auchan Információk címszó alatt, amely az oldal alján található.

 

 

Egyéni felhasználói felület

A www.online.auchan.hu honlapon keresztül felhasználónév és jelszó regisztrálásával, a későbbiekben pedig ezek megadásával elérhető azon felület, melyen keresztül a Fogyasztó adatait módosíthatja, figyelemmel kísérheti megrendeléseit, vásárlásait, illetve fizetéseit.

 

Fogyasztó

Jelen ÁSZF szempontjából fogyasztónak minősül minden 18. életévét betöltött nagykorú, természetes személy aki, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

Szerződéskötés

A jelen ÁSZF-ben leírtak szerinti regisztráció, termék kiválasztás, szállítási időpont kiválasztása és fizetés folyamata, mely magyar nyelven, elektronikus formában történik.

 

 

Szolgáltatás

Az Auchan Magyarország Kft. által az Online Áruházban feltüntetett termékek megvásárlásának és házhozszállításának biztosítása a Szolgáltató részéről.

 

 

Vásárló

 

Az a természetes vagy jogi személy, akinek a nevére az Online Áruház igénybevételével megkötött szerződés alapján a vásárolt termékekről és a fizetendő árról készült számlát kiállítja a Szolgáltató.

 

 

Élelmiszer termék

A Szolgáltató élelmiszer termékként az emberi fogyasztásra szánt, illetve arra alkalmas feldolgozott, vagy részben feldolgozott állati, vagy növényi eredetű termékeket határozza meg, melyek lehetnek tartós élelmiszerek, frissáruk, vagy fagyasztott élelmiszerek. Ezen kívül élelmiszer terméknek minősülnek az italok, így az ásványvizek, üdítők, gyümölcsitalok, energiaitalok és az alkoholos italok, továbbá a vitaminok, táplálék kiegészítők és a vegyiáruk is.

 

 

Nem-élelmiszer termék

 

 

 

Normál csomag

 

Nagyméretű csomag

Nem-élelmiszer termékek a jelen ÁSZF vonatkozásában a háztartási kis-és nagy gépek, a szórakoztató elektronikai cikkek és egyéb lakásfelszerelési termékek, konyhai és étkezőeszközök, a kerti gépek és szerszámok, szezonális bútorok, játékok.

 

Minden olyan csomag, amelynek súlya nem haladja meg a 40 kg-t.

 

Nagyméretű csomagnak minősül minden olyan termék melynek súlya meghaladja a 40 kg-ot, háztartási nagygép (hűtőszekrény, fagyasztó, mosógép, szárítógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök), klíma, matrac, bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár.

 

II.Az Auchan Online Áruház használata

 

1.      Belépés az Online Áruházba

 

1.1. Amennyiben a Fogyasztó igénybe kívánja venni az Online Áruház szolgáltatást, úgy az online.auchan.hu  internetes felületre kell belépnie.

 

1.2.  A belépést követően megjelenik az Online Áruház kínálati felülete. Ezen a felületen találhatóak meg mindazon termékek, amelyeket az Auchan Magyarország Kft. a fogyasztók számára elektronikus úton megvásárláshoz hozzáférhetővé tesz.

FIGYELEM! Egyes, az Auchan Magyarország Kft. áruházaiban elérhető akciók (így például egy meghatározott vásárolt mennyiség mellett egy ajándék termék adása, azaz  1+1; 2+1; 3+1), az Online Áruházban jelenleg nem elérhetők.

 

1.3. Az Online Áruház kínálati felületén a Fogyasztó szabadon böngészhet, akár egy adott termékre való rákereséssel, akár a felület bal oldalán elhelyezkedő termékcsoportok közül történő kiválasztással, vagy az alul elhelyezkedő termékkategóriákra való kattintással.  Az oldal alján az utoljára megtekintett termékek kerülnek feltüntetésre.

 

1.4.   A termékek fényképpel és az alábbi tájékoztatással szerepelnek:

  • a termék megnevezése
  • a termék kiszerelése (súlyban, vagy darabszámban kifejezve)
  • a termék fogyasztói ára forintban
  • a termék egységára (darabra, kilogrammra vagy literre vetítetten).

 

1.5.  A termékre történő kattintással a termékről bővebb tájékoztatást tekinthet meg.

 

1.6.  Az Online Áruház felületen minden ár forintban kerül feltüntetésre a termék mellett és magába foglalja az áfát (bruttó ár). Az itt megjelenített ár nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő egyéb költségeket, mint például a házhoz szállítás díját.

 

1.7.  Az Online Áruház felületen egy alkalommal megjelenik az ún. sütik használatára vonatkozó tájékoztatás, amelyet a Fogyasztó az „elfogadom” gombbal vesz tudomásul.

 

1.8.  Ezen a felületen keresztül lehet bejelentkezni, egyszeri vagy állandó jelleggel regisztrálni, itt adható meg a szállítási címből az irányítószám és a település, illetve innen keresztül is elérhető az a kosár, amibe a kiválasztott termékek és az összesen fizetett ár is feltüntetésre kerül.

 

2. A vásárlás menete

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az Online Áruházban található árak a hagyományos bolti árainkhoz képest eltérhetnek!

A.Regisztráció

2.1.  A Fogyasztónak a rendelés feladásához regisztrációval kell rendelkeznie.

 

2.2.  A regisztrációhoz a Fogyasztónak az alábbi adatokat kell megadnia:

  1. teljes név (vezetéknév, utónév (nevek), esteleges előtagok (ifj., id., dr., özv.)
  2. telefonszám – az a szám, amelyen a Fogyasztó elérhető
  3. e-mail cím
  4. jelszó (legalább hat jegyű és betűket és számokat egyaránt tartalmaz)
  5. a jelszó újból.

2.3.  Amennyiben a Fogyasztó regisztrációval kezdi meg a vásárlási folyamatot, úgy a böngésző bezárása után nem veszti el a kosara tartalmát, így amikor újra megnyitja az online áruház oldalát, folytatni tudja a vásárlását.

 

2.4.  A regisztráció során a Fogyasztó az adatait többszöri hozzáférés céljából adja meg és a regisztrációs felület végén található „Adatvédelmi tájékoztató” megismerését követően nyilatkoznia kell arról, hogy az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismerte, illetve, hogy az Adatvédelmi tájékoztatót elfogadja, vagyis kifejezetten hozzájárul adatainak a Szolgáltató általi elmentéséhez és kezeléséhez.

 

2.5. Az online regisztráció további feltétele, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató mindenkori hatályos ÁSZF-ét is megismerje, illetve azt elfogadja.

 

2.6.  A két dokumentum az erre mutató linkre történő kattintással érhető el, illetve onnan letölthető, menthető a Fogyasztó saját gépére és bármikor kinyomtatható. A dokumentumok elolvasását követően - ami ajánlott - a „Megismertem az Auchan Magyarország Kft. Online Áruházának Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF)”, valamint az „Elfogadom az ÁSZF-et”, illetve „Megismertem az Auchan Magyarország Kft. Online Áruházának Adatvédelmi Tájékoztatóját”, valamint az „Elfogadom az Adatvédelmi Tájékoztatót” mezőket kell bejelölnie, és ezzel lehet továbblépni.

 

Amennyiben a Fogyasztó valamelyik nyilatkozat előtti mezőt nem tölti, vagyis nem nyilatkozik a megismerésről, illetve az elfogadásról, úgy a vásárlás nem folytatható.

 

Amennyiben a Fogyasztónak az ÁSZF-fel kapcsolatban a vásárlás folyamán bármilyen kérdése merül fel, úgy a Gyakran ismételt Kérdések oldalon (www.online.auchan.hu/GYIK) találhat tájékoztatást, illetve a Szolgáltató InfoCenterétől (a +36 (80) 10-90-10 telefonszámon, illetve az info@auchan.hu e-mail címen) kérheti azt.

 

2.7.  A megadott adatok pontosságáért, illetve valódiságért a Fogyasztó felel. Amennyiben minden kötelezően kitöltendő adat pontosan kitöltésre került, a regisztráció következő lépéseként a Fogyasztónak ellenőriznie kell az általa megadott adatokat. A kötelezően kitöltendő adatokat az Auchan Magyarország Kft. rendszere kizárólag formailag ellenőrzi. 

 

2.8.  A regisztráció véglegesítéséhez a Szolgáltató a Fogyasztó által megadott e-mail címre egy linket küld, melyre a Fogyasztónak rá kell kattintania, ezáltal érvényesítve a regisztrációt.

 

2.9.  A regisztráció befejezését követően véglegesíthető a megrendelés. Az eddig megadott adatok ugyanabban a formában megmaradnak, így a kosár tartalma, illetve a szállítás, illetve számlázási cím is.

 

2.10. A regisztrációs adatok bármikor módosíthatóak a „Beállításaim” menüpont alatt.  Amennyiben a Fogyasztó elfelejti jelszavát, új jelszót kérhet a regisztrált e-mail címével.

 

2.11. A regisztráció bármikor törölhető, ez esetben a Fogyasztó adatait a Szolgáltató törli. A folyamatban lévő megrendelések ezáltal szintén törlődnek, a Szolgáltatónál azonban a számviteli és adójogszabályok előírásainak megfelelően a törvényes határideig a számlaadatok megőrzésre kerülnek.

 

B.A termékek kiválasztása

2.12. A termékek kiválasztása történhet egy adott termékre való rákereséssel a „Kereső” segítségével, vagy akár a felület bal oldalán elhelyezkedő termékcsoportok közül történő kiválasztással. Bármelyik módszer kerül kiválasztásra, az eredmény egy terméklista lesz, amely vagy azonos keresési feltételeknek megfelelő, vagy pedig azonos termékkategóriában szereplő termékeket tartalmaz (pl. akciós termékek, vagy pl. tejtermékek).

 

2.13. A terméklistában a termék mellett szerepel a megrendelni kívánt mennyiség kitöltéséhez szükséges mező,  illetve egy „kosárba” feliratú gomb, amelyre való kattintással a termék a kosárba kerül.

 

2.14. Amennyiben a termékkel kapcsolatos döntés meghozatalában több termékinformációra van szükség, akkor a termék megnevezésére kattintva megjelenik a terméklap, ahol ezek az információk elérhetőek.

 

2.15. A terméklapon is szerepel a „Kosár” gomb, illetve a mennyiségválasztó mező és a termék itt is „Kosárba” helyezhető.

 

2.16.Kizárólag a „Nem élelmiszer” termékek esetében a terméklapon megjelenik a legkorábbi szállítási dátum is, ami tetszés szerint távolabbi időpontra módosítható egy kéthetes intervallumon belül. Online fizetés esetén (ld. G. fejezet b) pont) a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra.

 

2.17. A kosár tartalma az oldal fejlécében található kosár ikonra húzva az egeret megtekinthető és a kosárban lévő termékek törölhetőek. A kosár végoldal a fejlécben található kosárra kattintással érhető el

.

2.18. A kosárban helyezett termékek függvényében maximum kettő kosár kerül létrehozásra.

Az egyik „Élelmiszer” termékeket tartalmaz, és amelynek a kiszállítási területe Budapest és Budapest vonzáskörzete (lásd D. pont). Ezen kosár tartalmát az Auchan Magyarország Kft saját futárszolgálata teljesíti.

A második kosár „Nem élelmiszer” termékeket tartalmaz, kiszállítási területe Magyarország minden irányítószámmal rendelkező települése, és ezen kosár kiszállítása külső futárszolgálat bevonásával történik. A

 

2.19. A termék megjelenítése melletti mezőben a lenyíló menüre való kattintással, vagy a mennyiség beírásával a megrendelni kívánt termék mennyiségét módosíthatja, a Fogyasztó ennek kitöltésével választja ki a terméket.

 

2.20. A Kosár tartalma egy újabb termék kiválasztásával frissül.

 

2.21. A Kosár tartalma módosítható a lenyíló menüből választható termékmennyiségek alapján– például téves mennyiség megadása miatt, illetve téves termék kiválasztása esetén törölhető a megfelelő  „x” gombra történő kattintással. A módosítás, valamint a törlés mindaddig lehetséges, ameddig a megrendelés a házhozszállításhoz szükséges kosár összekészítési fázisát el nem éri. Ez a folyamat

  • Élelmiszer termékek esetén a kiszállítást megelőző nap 22 órakor aktivizálódik,
  • Nem élelmiszer termékek esetében a kiszállítási napot megelőző második nap este 22 h aktivizálódik, a Nagyméretű csomagok kivételével, amelyek vidéki irányítószámokra való rendelés esetén 4 nappal a kiszállítási napot megelőzően módosíthatóak.

 

Az adott rendelés státusza minden esetben „NYITOTT”.

 

2.22. KIZÁRÓLAG ÉLELMISZER TERMÉKEK ESETÉBEN: amennyiben a kiválasztott termék alatt „Helyettesítő termék” mező is szerepel, a Fogyasztónak lehetősége van olyan terméket megjelölni, amit az eredetileg kiválasztott termék hiánya esetén a Szolgáltató kiszállítási munkatársa - a továbbiakban Házhozszállító kiszállíthat. Nem-élelmiszer termékek esetében helyettesítő termék megjelölése nem lehetséges.

 

2.23. Tekintettel arra, hogy a megrendeléskori állapot és a kiszállítás napján elérhető kínálat között eltérés lehet, érdemes helyettesítő terméket megjelölni. Amennyiben a Fogyasztó nem jelöl meg helyettesítő terméket, az Auchan Magyarország Kft. jogosult a kiszállítás alkalmával ilyet felajánlani, amely lehetőséget a Fogyasztó nem köteles elfogadni, azt visszautasíthatja. FIGYELEM! Amennyiben van helyettesítő termék, annak árát az Auchan Magyarország Kft. zároltathatja Fogyasztó bankszámláján. A zárolás mindaddig fennáll, ameddig a Fogyasztó a terméket ki nem fizeti, vagy azt visszautasítja.

 

2.24. A Fogyasztó a választott kiszállítás időpontjától függetlenül, minden esetben a megrendeléskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása (például akció lezárulása) a megrendelést követően nem hat ki a megrendelt termék árára, kivéve, ha a felhasználó az adott megrendelést módosítja. Ebben az esetben a rendelés-módosítás időpontjában aktuális ár válik érvényessé a teljes kosár tartalmára.

2.25. Amennyiben a Fogyasztó az általa megvásárolni kívánt termékeket kiválasztotta, a Kosárba helyezte, és nem kíván több terméket kiválasztani, a „Megrendelem” gombra történő kattintással lép tovább.

FIGYELEM! 2018. december 15-től bizonyos termékkategóriákban (pl. ásványvizek) a Szolgáltató meghatározza az egy Fogyasztó által a termékkategóriában súly alapján rendelhető maximális mennyiséget. Ezen dátumot követően az Auchan Online áruházban egy megrendelés alkalmával az adott termékekből az összesen megjelölt súly felett nem lehetséges rendelést leadni.

2019. március 11-től 500 kg feletti súlyú rendelés esetén minden megkezdett 500 kg felett 1 000 Ft – ezer forint – súlyfelárat számít fel a Szolgáltató.

 

C.A szállítási időpont megadása

 

2.26. A szállítási időpont megadása eltérő módon és időkapukban történik az „Élelmiszer” és a „Nem élelmiszer” termékek esetén.

 

2.27. Mindkét esetben a kiszállítási időpont kiválasztásához szükséges megadni a kiszállítási irányítószámot, melyet az oldalon a felső menüben egyszerűen meg lehet tenni. Az itt megadott irányítószám az „Élelmiszer” és a „Nem Élelmiszer” termékekre is érvényes.

 

2.28. Élelmiszer termékek esetén bejelentkezés követően a Fogyasztó az alábbi opciók közül választhat azon időpont megjelölésénél, amelyen belül kéri az általa kiválasztott termékeknek a Szolgáltató részéről történő kiszállítását:

- két órás időtartam,

- öt órás időtartam,

- napi időtartam.

A napi időtartamon belüli kiszállítási időpontról a Házhozszállító tájékoztatja a Fogyasztót az általa megjelölt  értesítési módon.

Az időpont kiválasztásához a „Mikor szeretné megkapni?” cím alatt a „Kiválasztom az időpontot” gombra kell rákattintani, vagy a vásárlási folyamat megkezdése előtt a fejléc alatti sávban található kiszállítás időpontja ablakban lehet kiválasztani a megfelelő időpontot.

A képernyőn megjelennek zöld mezőkben mindazon időpontok, amelyeken belül kérhető a szállítás. Az időpont a rendeléstől számított két (2) héten belül időtartamra kérhető.

A mezőkben az időpontok függvényében változó mértékű házhozszállítási díj is szerepel – az eltérés a távolság és az időpont népszerűsége alapján változik.

FIGYELEM! 2019. március 11-től a 7.500 Ft-ot el nem érő megrendelések esetében a Szolgáltató egy fix díjat vezet be. Erről a képernyő felső részén szerepel tájékoztatás. Az időpont kiválasztása lapon a 7.500 Ft feletti megrendelések árai láthatóak, amelyek a megrendelés véglegesítésével módosulnak, amennyiben a kosár tartalma nem éri el a 7.500 Ft értéket, a mindenkori fix díj fizetendő. A kosár oldalon látható a megrendelés kiszállításának pontos díja.

Kizárólag azon időpontok és szállítási díjak választhatóak, amelyek a képernyőn szerepelnek, ettől eltérni nem lehet. A már nem választható időpontok „megtelt” megjegyzéssel szerepelnek.

       A kiválasztott időtartamot a „Kiválasztom” gombra kattintással lehet elfogadni, ekkor ismét az az oldal jelenik meg, ahonnan az időablak kiválasztását indította a Fogyasztó.  

2.29. Nem élelmiszer termékek esetén a kiszállítási időpontok minden termék terméklapján fel vannak tüntetve.

Amennyiben a kosárban több termék kerül kiválasztásra a rendelés kiszállítási dátuma a kosárban szereplő termékek közül a leghosszabb kiszállítási dátummal rendelkező termékek dátuma lesz azzal, hogy a kiválasztott naphoz képest egy nappal korábbi, illetve egy nappal későbbi időpont is megjelenik. Ezen a három napos időintervallumban kerül kiszállításra a termék, a kiszállítás időpontjáról a Házhozszállító tájékoztatja a Fogyasztót az általa megjelölt értesítési módon.

  • Budapestre 22 h- ig leadott rendeléseket előreláthatólag 1-3 munkanapon belül szállítja ki az Auchan Magyarország Kft.
  • Vidéki irányítószámokra 40 kg alatt a 22 h-ig leadott rendeléseket előreláthatólag 1-3 munkanapon belül szállítja ki az Auchan Magyarország Kft.
  • Vidéki irányítószámokra leadott 40 kg-ot meghaladó összsúlyú rendeléseket várhatóan 2-5 munkanapon belül szállítja ki az Auchan Magyarország Kft.

A kiszállítás egész Magyarország területére 7-19 h között történik.

 

D.A rendelés feladása- szállítási és számlázási cím megadása

 

2.30. Amennyiben a Fogyasztó megkezdte a vásárlást az Online Áruházban, azonban még nem jelentkezett be, itt megteheti, kosarának tartalma változatlan formában megmarad.

 

2.31. Nem élelmiszer termékek országosan rendelhetőek, az élelmiszer termékek azonban jelenleg kizárólag Budapesten és azon Pest megyei helységekben, amelyek ekként szerepelnek a házhozszállítási címek listájában.

 

2.32. A körzet megadása a vásárlási folyamatban bármikor megadható, azonban időablak foglalása csak ezen információ megadása után lehetséges. A szállítás helyszínére vonatkozó adatot a Fogyasztó az Online Áruház kínálati oldalain fenn elhelyezkedő gombra való kattintással irányítószám alapján adhatja meg. Amennyiben a vásárlási folyamat végén kívánja megadni a kiszállítási körzetet, úgy a „Megrendelem” gombra kattintás után a „Hová kéri csomagját?”menü alatt válik elérhetővé a szállítási címre vonatkozó adatlap, melynek kitöltésével adja meg azt a nevet és címet, amelyre a kiválasztott termékek szállítását kéri. 

 

2.33. Amennyiben „Élelmiszer” és „Nem élelmiszer” termékek kerülnek megrendelésre, úgy a fizetési, számlázási és szállítási adatokat a két rendelésre vonatkozóan külön-külön kell meg adni.

 

2.34. Ha az irányítószámot és a települést már kitöltötte korábban a fő oldalon, itt az automatikusan megjelenik a kiszállítási körzet és csak a pontos szállítási címet kell megadni, vagy kiválasztani, amennyiben korábban már volt kiszállítási cím rögzítve

 

2.35. Az adatlapon minden adat kitöltése kötelező, kivéve a hírlevélre feliratkozás, mely önkéntes alapon kitöltendő mező.

 

2.36. Az adatlap alapértelmezése úgy került beállításra, hogy a számlázási cím megegyezik a szállításhoz megadott címmel. Amennyiben a kettő eltér, akkor a szállítási cím megadása alkalmával a Fogyasztónak figyelnie kell arra, hogy a számlázási cím külön kerüljön kitöltésre.

 

2.37. Itt lehetőség van céges számlázási címet megadni, azonban a cégnévre vásárolt termékekre adott esetben eltérő szabályok vonatkozhatnak, melyek a jelen ÁSZF-ben külön-külön feltüntetésre kerülnek (pl. fogyasztót megillető jogok, Bizalompontok jóváírása/beváltása, békéltető testületi jogorvoslati lehetőség).

 

2.38. Áruházi átvételi pontokon történő átvétel Élelmiszer termékek esetén

A Fogyasztónak a fentieken túlmenően lehetősége van több áruház közül választania, ahol online megrendelt termékét az általa kiválasztott időpontban átveheti. Ezen áruházi átvételi pontok szerepelnek a megjelölhető irányítószámok listáján. A megrendelések átvétele ezeken a pontokon az áruházi nyitva tartás időtartama alatt vehetők át, amennyiben az áruház ünnepnap miatt zárva tart, úgy az átvétel sem választható.

 

„Nem élelmiszer” termékek esetén ez az opció nem választható.

 

2.39. Amennyiben minden adat kitöltésre került, a „Kész vagyok” gombra kattintással lehet továbblépni. A rendelést ekkor is lehetséges módosítani, a kosárba való visszalépéssel a kiszállítást megelőző nap este 22 óráig.

 

E.Bizalomkártya

2.40. A fizetési mód kiválasztását megelőzően van lehetősége a Fogyasztónak megjelölni azt, hogy rendelkezik-e az az Auchan Magyarország Kft. által kibocsátott Bizalomkártyával, illetve olyan Auchan kártyával, amely a Bizalomkártyát is magába foglalja, illetve a jogi személyek által igénybe vehető Business Bizalomkártyával – a továbbiakban együttesen Bizalomkártya. Amennyiben igen, lehetősége van a mindenkori Bizalomkártya-szabályzat (https://bizalomkartya.auchan.hu/szabalyok - Általános részvételi feltételek) szerint a vásárlás után pontot gyűjteni. Ehhez a felületen meg kell adni a Bizalomkártya 10 jegyű azonosítóját, illetve Auchan kártya esetén a kártyaszámot a regisztráció során, vagy a „Beállításaim” menüpont alatt.

 

2.41. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Bizalomkártya – pontgyűjtéshez történő, - használata esetén a vásárlásról számlát az Auchan Magyarország Kft. kizárólag a Bizalomkártyához regisztrált névre állít ki.  Amennyiben tehát a Fogyasztó saját Bizalomkártyáját adja itt meg, azonban a számla kiállítását más személy nevére kéri, a Szolgáltató ez esetben is kizárólag a Fogyasztó nevére állíja ki a számlát és írja jóvá a Bizalomkártyáján a pontokat.

 

2.42. Az előző ponthoz hasonlóan, amennyiben a Fogyasztó a számlázási adatok megadása során jogi személy nevét adja meg a számlázáshoz, annak nevére kéri a számla kiállítását, tudomásul veszi, hogy a vásárlás után járó Bizalompontok kizárólag a Fogyasztó által megadott Bizalomkártyán kerülnek jóváírásra. Amennyiben a fogyasztó rendelkezik Business Bizalomkártyával, úgy annak számát adhatja meg és az adott jogi személy nevére kerül kiállításra a számla.

 

2.43. A Fogyasztónak az átvételkor is lehetősége van más Bizalomkártya használatára, azonban tudomásul veszi, hogy ebben az esetben is ezen a kártyán kerülnek jóváírásra a Bizalompontok, illetve, hogy pontok felhasználása a másik kártyáról nem lehetséges.

 

F.Fizetési mód kiválasztása

2.44. A „Rendelés feladása” oldalon választható ki, hogy mikor szeretne a Fogyasztó fizetni – a fizetésért a Szolgáltató külön díjat nem számít fel, vagyis az ingyenes.

 

2.45.  Itt az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat Élelmiszer termékek esetén:

 

Az átvételkor (a Házhozszállítónak) az alábbi kártyákkal

  • bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Electron)
  • Auchan kártyával,

 

A Fogyasztó ebben az esetben utólag, a megrendelt termékek átvételekor esedékes fizetést választja.

Ennek előnye, hogy a Fogyasztó kizárólag a megrendelt (illetve helyettesítő) és átvett termékeket fizeti ki a Házhozszállítónak.

Azonnali fizetés (rendeléssel egyidejűleg) az alábbi kártyákkal

  • bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Electron)
  • Auchan kártyával.

 

A Fogyasztó ez esetben a megrendelést követően azonnal, előre fizeti meg az általa megrendelt termékeket.

 

Nem élelmiszer termékek esetén Átvételkor az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

  • bankkártyával (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Electron)
  • készpénzzel a futárnak.

 

2.46. Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

 

Amennyiben a Fogyasztó kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy a Fogyasztó azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik.

 

2.47. Online fizetési opció esetén az áruház átirányítja a Fogyasztót az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a Fogyasztó pénzintézete rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

 

A Fogyasztónak kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja a Fogyasztót a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást.

 

A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, A Fogyasztó értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül az online áruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

2.48. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy Élelmiszer termékek esetén a készpénzes fizetésre a házhoz szállításkor nincs lehetőség, az nem választható. Ez az opció kizárólag a Nem élelmiszer jellegű termékek esetén érvényes.

 

2.49. A Fogyasztó minden esetben a megrendeléskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása a megrendelést követően nem hat ki a megrendelt termék árára, kivéve, ha a Fogyasztó a megrendelésben utóbb a termék mennyiségét megváltoztatta, mely esetben ez számít megrendelésnek és a módosítás időpontjában érvényes árat kell megfizetnie. A fizetendő árról a kosár jóváhagyásakor győződhet meg.

 

2.50. A fizetési mód kiválasztását követően a Fogyasztónak rá kell kattintania az „Elfogadom a felhasználási feltételeket” gombra, ezzel lehetséges a továbblépés, a „Rendelés leadása” mezőre való kattintással.

 

2.51. A rendelés leadásával a Fogyasztó tudomásul veszi azt, hogy az azonnali fizetéssel, illetve az átvételkori fizetés kiválasztása esetében a fizetésre vonatkozó nyilatkozata megadásával létrejön Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés, és a szerződés megkötése részéről fizetési kötelezettséget von maga után.

G.Fizetés

a)Átvételkor történő fizetés választása

2.52. Amennyiben a Fogyasztó a fizetés módjaként az átvételkor, a Házhozszállítónál történő fizetést választotta, úgy a megrendelése akkor válik végelegessé, illetve a Felek a szerződést akkor kötik meg, amikor a házhozszállítást követően a megrendelést a Fogyasztó átveszi és az átvett termékek értékét bankkártyájával vagy készpénzzel (nem élelmiszer termékek esetén) kifizeti.

 

2.53. Élelmiszer termékek esetén a Házhozszállító átadja a Fogyasztónak a megrendelt és leszállított termékeket tartalmazó szállítólevelet, és felhívja a figyelmet azokra a termékekre, amelyeket a Fogyasztó megrendelt, de nem voltak készleten a Házhozszállítás időpontjában, és ezért nem kerültek leszállításra, illetve helyettük helyettesítő termék került szállításra.

 

2.54. A Fogyasztó ebben az esetben jogosult választani, hogy a termékeket a Házhozszállító által szállított összetételben és mennyiségben veszi át és fizeti ki, vagy nem veszi át a helyettesítő terméket. Erre abban az esetben is lehetősége van, amennyiben az Online Áruház felületen a helyettesítő terméket egyébként elfogadta. A Fogyasztó megrendelését részben vagy egészben is törölheti a fizetés megkezdéséig.

 

2.55. Amennyiben a Fogyasztó véglegesítette az általa átvenni és kifizetni kívánt termékek listáját, úgy a Házhozszállító véglegesíti a szállítást és elindítja a fizetési folyamatot.  A fizetés úgy történik, hogy a Fogyasztó bankkártyáját a Házhozszállító képviselőjének adja át a fizetési folyamat lefuttatása érdekében, vagy Paypass-szel működő kártya esetén azt személyesen a Házhozszállítónál lévő terminálhoz érinti.

 

2.56. A fizetéshez használható kártyák: Mastercard, VISA, Maestro, American Express, Electron.

 

2.57. A fizetésről a Házhozszállító e-számlát állít ki.

 

b)Online kártyás fizetés

Az online fizetés kiválasztásával a Szolgáltató oldaláról az OTP Bank Zrt. oldalára lép a Fogyasztó, és ezen az oldalon keresztül hajtja végre a fizetést.

 

2.58. Az online fizetés elsődleges feltétele, hogy a Fogyasztó fizetésre használni kívánt kártyája ilyen jellegű fizetésre alkalmas legyen, vagyis azt a kártyakibocsátó pénzintézet erre a célra is alkalmas kártyaként bocsássa ki, továbbá, hogy a kártya érvényességi ideje a Fogyasztó által megjelölt szállítási/átvételi időpontban még ne járjon le. Ezt az online fizetést megelőzően az online fizetési rendszer ellenőrzi és elutasítja azt a kártyát amely a fentebbi feltételeknek nem felel meg.

 

2.59. A Fogyasztónak a fizetéshez meg kell adnia a fizetéshez használni kívánt kártya alábbi adatait:

  • Kártyakibocsátó pénzintézet neve
  • kártya száma
  • a kártyabirtokos neve
  • a kártya érvényessége
  • a kártya hátoldalán szereplő 3 jegyű biztonsági kód

 

A fizetés során beírt adatokat az Auchan Magyarország Kft. nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók adatvédelmi rendelkezései vonatkoznak ezekre az adatokra.

 

A megadott adatokat a Fogyasztónak meg kell erősítenie, ezt követően visszakerül az Online Áruház oldalára. A fizetéssel a megrendelt termékek árát zárolja a pénzintézet, azt még nem vonja le. A foglalás megtörténtéről a fogyasztó e-mail üzenetet kap. A terhelés kizárólag az átvétellel történik meg, a Házhozszállító közreműködésével.

 

Amennyiben a Fogyasztó módosítja a rendelést, úgy a korábbi és a módosított rendelés összegének különbözete szintén zárolásra kerül kártyaszámláján. Erről ismét e-mail értesítést kap.

 

Amennyiben a megrendelt termék helyett a Fogyasztó által megjelölt helyettesítő terméket tud kiszállítani a Szolgáltató, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és újabb e-mail üzenetet kap a Fogyasztó a megrendelés szállítólevelének kiállításakor. Amennyiben a helyettesítő termék olcsóbb, arról nem kap a Fogyasztó e-mail üzenet.

 

Amennyiben az olcsóbb helyettesítő termékkel együtt veszi át a Fogyasztó a megrendelést, vagy nem fogadja el a helyettesítő terméket, úgy értelemszerűen a csökkent árat fizeti ki és a zárolt különbözetet a számlavezető pénzintézete oldja fel.

 

2.60. Az Auchan Magyarország Kft. nem zárol pénzösszeget, a zárolást, illetve annak feloldását kizárólag a Fogyasztó kártyakibocsátó pénzintézete végzi. Az Auchan Magyarország Kft. kijelenti, hogy a kifizetett termékek átvételét követően a rendszer automatikus üzenetet küld a fogyasztó által használt kártya számláját vezető pénzintézetnek a fizetési tranzakció megtörténtéről, azonban a zárolást a pénzintézet a mindenkori saját hirdetménye szerint oldja fel. Ebből kifolyólag az Auchan Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a zárolt összeg feloldásának időtartamáért, az ezzel kapcsolatos panaszával a Fogyasztónak saját pénzintézetéhez kell fordulnia.

 

2.61. Amennyiben a Fogyasztó a fizetést követően, azonban az átvételt megelőzően

  • törli a megrendelését,
  • vagy eláll a szerződéstől,
  • vagy a termékeket végül nem veszi át,
  • illetve az átvétel meghiúsul, és újabb időpontot nem ad meg,

úgy az előző pont szerint zárolt összeg az adott pénzintézet mindenkori hirdetménye szerinti időtartamot követően szabadul fel, ezért az Auchan Magyarország Kft. felelősséget nem vállal.

Online fizetés esetén a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra.

 

H.Számlázás

2.62. A fogyasztó a fizetést követően hitelesített elektronikus számlát kap a regisztráció során megadott e-mail címére. A számla csak a fogyasztó által átvett tételeket tartalmazza, illetve azt a pénzösszeget, melyet valóban kifizetett a rendelése után. Az elektronikus számla képe minden esetben a felhasználói profiloldalról is elérhető marad a korábbi rendeléseim menüpont alatt.

2.63. A Fogyasztó e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja a számlát, a Fogyasztónak érdemes ezt a mappát ellenőriznie.

2.64. FIGYELEM! Technikai okok, ideiglenes leállás miatt előfordulhat, hogy az elektronikus számla helyett gépi számla kerül kiállításra, mely mindenben megfelel a vonatkozó jogszabályi előírásoknak, és amelyet postai úton küld meg a Szolgáltató.

 

III. Kiszállítás

 

3.1. A Szolgáltató az élelmiszertermékek kiszállítását saját Auchan logóval feltüntetett gépjárműveivel végzi, kizárólag Budapesten és Budapest vonzáskörzetében az internetes felületen feltüntetett helyiségekbe, illetve áruházi átvétellel.

3.2  Nem-élelmiszer termékeket a Szolgáltató Magyarország teljes  területére szállít, melyhez  két házhozszállítót vesz igénybe, normál méretű csomagok szállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag – Logisztikai Kft. (GLS), 2351 Alsónémedi, Európa u. 2., a nagyobb, elsősorban tartós fogyasztási cikkek házhoz szállítását pedig a G.E. Logisztika Kft. Home Delivery Team (HDT), 1116 Budapest, Hunyadi János út 162. végzi – a továbbiakban együttesen a Megbízott Házhozszállítók - a Szolgáltató nevében és megbízásából.

3.3.  A Szolgáltató minden esetben törekszik arra, hogy a megadott időtartamon belül rövidebb és pontosabb időtartamot igazoljon vissza, illetve nem-élelmiszer termékek esetében a megrendelést mielőbb továbbítsa a Házhozszállítónak.. A nem-élelmiszer termékek esetében a HDT a megrendelt termékeket a  a Fogyasztó által választott időponthoz képest egy nappal előbb, vagy egy nappal később is kiszállíthatja, 07-19 óra között. A pontos időpontról a Fogyasztót előzetesen értesíti.  A jelen ÁSZF módosításának időpontjában a Szolgáltató két órán belüli időtartam visszaigazolását a megrendeléskor nem tudja biztosítani.A GLS a megrendelés felvételét követő 1-2 munkanapon belül 8-17 óra között vállalja a termék házhoz szállítását. A Házhozszállítók a kiszállítási időpontokat előre egyeztetik a Fogyasztóval, és  kiszállítási napon e-mailben értesítik a napon belüli időkapuról, amikor a csomag átadása várható.

3.4. Amennyiben a kiválasztott időtartamon belül a Szolgáltatónak a teljesítés időpontjára vonatkozóan a késedelem lehetősége merül fel, úgy az InfoCenter a Fogyasztót telefonon, vagy sms-ben (mobiltelefonszám megadása esetén) értesíti erről, illetve a kiszállítás módosult időpontjáról.

3.5.  A Fogyasztó köteles gondoskodni arról, hogy az általa megadott címen és időpontban vagy saját maga legyen jelen, vagy egy olyan személy, aki a megvásárolt terméket át tudja venni és azt át is veszi. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy csak 18 éven felüli személy jogosult helyette és nevében a megvásárolt termékeket az átadás helyén átvenni. A Házhozszállító kétség esetén kérheti az átvevő életkorának megfelelő igazolását (személyi igazolvány, diákigazolvány, útlevél, vagy jogosítvány útján).

  • Ha a megrendelt termékek vételára nem lett előzetesen kifizetve, és az átvételkor jelen levő személy 18. életévét az életkora igazolása alapján még nem töltötte be, vagy nem mutatja be a személyazonossága igazolására alkalmas okmányát, a Házhozszállító a megvásárolt termék (ek) átadását köteles megtagadni,
  • Amennyiben a megrendelt termékek között alkohol tartalmú termék is szerepel, a Házhozszállító mindenképpen köteles az átadást megtagadni, abban az esetben is, ha a termékek előzetesen ki lettek fizetve.
  • Előre történt kifizetés ellenére nem adható(ak) át a megrendelt termék(ek) abban az esetben sem a 18. életévét be nem töltött személynek, ha a megrendelt termék helyett más terméket szállít ki a Házhozszállító.

3.6.  A teljesítés megtagadásáról a Házhozszállító jegyzőkönyvet vesz fel.

3.7.  Amennyiben személyesen a Fogyasztó van jelen az átvételkor, köteles meggyőződni arról, hogy valamennyi általa rendelt termék megfelelő mennyiségben és szemrevételezés alapján megfelelő minőségben került kiszállításra. Amennyiben a teljesítéssel kapcsolatban kifogása merül fel, vagy a megrendelési szándékát nem kívánja fenntartani, vagy azt módosítja, úgy jogosult a kifogásolt terméket vagy a teljes megrendelt mennyiség átvételét megtagadni, illetve a fizetés megkezdéséig törölni, legkésőbb a házhozszállítás során.

3.8. Amennyiben nem személyesen a Fogyasztó van jelen az átvételkor, és a megvásárolt termékeket utólag mégsem igényli, úgy  a IV. fejezet szerinti  elállás joga illeti meg.

3.9.  Amennyiben az eredetileg megrendelt termék a kiszállításkor nem áll rendelkezésre, úgy a Fogyasztó által a megrendeléskor megjelölt helyettesítő terméket szállítja ki a Házhozszállító. Amennyiben ilyen megjelölés nem volt, úgy a Szolgáltató tájékoztatást ad arról, hogy a megrendelt terméket nem tudja kiszállítani, vagy maga ajánl fel helyettesítő terméket, Ebben az esetben a Házhozszállító a helyettesítő terméket a megrendelt termékektől elkülönítve szállítja ki.

3.10. Amennyiben a helyettesítő termék ára a megrendelt termék áránál magasabb, ezt az összeget a 2.53. pont szerint a Fogyasztó számlavezető pénzintézete zárolja. A Fogyasztónak a különbözetet bankkártyával kell kifizetnie a Házhozszállítónak. Amennyiben a helyettesítő termék ára alacsonyabb, úgy a Fogyasztó számlavezető pénzintézete a zárolt összeg feloldásával egyidejűleg a ténylegesen megfizetett összeggel terheli meg a Fogyasztó bankszámláját.

3.10.  A Házhozszállító a megrendelt terméket bontatlanul, sérülésmentesen, használati útmutatóval és jótállási jeggyel ellátva juttatja el a Fogyasztóhoz. Kizárólag a nagyméretű tartós fogyasztási eszközök esetében, amennyiben a Fogyasztó igényli, úgy a Terméket a HDT kibontja, és a Fogyasztó által meghatározott helységbe, vagy – a beépíthető háztartási gépek kivételével - rendeltetési helyére helyezi azt. Lehetősége van azonban megtagadni a rendeltetési helyére való elhelyezést, ha a körülmények vagy a helyszín nem teszi azt lehetővé. A HDT köteles a Fogyasztó, vagy annak képviseletében a terméket átvevő személy kérésére, annak jelenlétében a küldeményt kibontani és meggyőződni annak sértetlenségéről, és a sértetlenségéről felvett jegyzőkönyvet a Fogyasztóval aláíratni. Amennyiben a Fogyasztó kifejezetten azt kéri, hogy a csomagolást ne bontsa ki a Házhozszállító, úgy azt is jegyzőkönyvezni kell és a Fogyasztóval aláíratni. Amennyiben pedig a csomagolás sértetlen, de a Fogyasztónál történő kicsomagolás után láthatóvá válik a termék sérülése, az erre az esetre rendszeresített jegyzőkönyvet a Házhozszállító kiállítja és aláírja, és a Fogyasztóval is aláírattatja.

3.11.  A kiszállított termék a 2.48. pont szerint kizárólag az ott felsorolt kártyákkal fizethetők ki.

3.12. Amennyiben a Fogyasztó a megrendeléskor jelezte erre vonatkozó igényét, a HDT a Fogyasztó korábbi, azonos célt szolgáló háztartási gépét a házhozszállítás végeztével elszállítja. Elszállítja továbbá kérés esetén az új termék csomagolóanyagát.

 

IV.Az elállási jog

 

4.1.  A Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül a szerződéstől elállni, vagyis a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.

A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

4.2.  Elállás esetén a vételár, illetve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek visszajárnak a Fogyasztó számára.

4.3.  Élelmiszer termékek esetében amennyiben a Fogyasztó élni kíván elállási jogával, szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatával, illetve a fizetéskor kiállított e-számlával együtt bármelyik Auchan áruházat kell felkeresnie (az áruházak listája jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képezi). Az adott áruház Vevőszolgálata az elállási szándék alapján a terméke(ke)t a 4.6. pont szerinti kivételekkel -  visszaveszi, és a Fogyasztó által kifizetett vételárat és egyéb költségeket visszafizeti  A Fogyasztó ebből a célból felhasználhatja az 1. számú melléklet szerinti elállási nyilatkozat-mintát is.

4.4.  Nem élelmiszer termékek esetében, ha a Fogyasztó elállási jogával kíván élni, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (ld. 1. sz. melléklet - Elállási Nyilatkozat) köteles vagy postai úton az Auchan Magyarország Kft. 2040 Budaörs, Sport u. 2-4. címére az E-commerce és digitalizáció osztálynak címezve, vagy elektronikus úton (e-mailen) az ekereskedelem@auchan.hu címre eljuttatni.

4.5.  A Fogyasztó által akkor tekinthető határidőben gyakoroltnak az elállási jog, amennyiben az arra megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a fentieknek megfelelően gyakorolta. A postai úton megküldött elállási nyilatkozat esetén a feladás napját veszi figyelembe a Szolgáltató, míg az e-mailben feladott elállás esetén a Szolgáltatóhoz való beérkezés napja az irányadó.

4.6.  A Felek eltérő megállapodása hiányában az elállási jog nem illeti meg a fogyasztót

  • a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
  • olyan zárt csomagolású termékre vonatkozóan, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza – így például a fogkefe, kozmetikumok, krémek, dezodorok, elektromos fogkefe, és pótfejek, férfi-, illetve női borotvák, epilátorok, stb.).
  •    a lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

 

4.6.  A nem-élelmiszer termékek esetében a Fogyasztó elállási joghoz való gyakorlására vonatkozó nyilatkozatának kézhezvételét követően a Szolgáltató haladéktalanul köteles az igényt az adott Megbízott Házhozszállítónak továbbítani, aki a Szolgáltató nevében felveszi a kapcsolatot a Fogyasztóval az elszállítandó termék  elszállításának időpontjáról. Kisméretű termékek esetében a Fogyasztó elállási jogát úgy is gyakorolhatja, hogy a terméket bármely, a jelen ÁSZF mellékletében szereplő Auchan áruházba viszi vissza a Vevőszolgáltra. Ez esetben nem szükséges az elállási jogról szóló nyilatkozatot korábban megküldeni a Szolgáltatónak, a nyilatkozat a Vevőszolgálaton is kitölthető.

 

4.7.   Az elállási nyilatkozat alapján a Szolgáltató a terméket visszaveszi és annak vételárát a Fogyasztónak kifizeti.

A vételár visszafizetésével egyidejűleg a Szolgáltató a visszafizetett összegnek megfelelő számú pontot jogosult levonni a Fogyasztó Bizalomkártyájáról.

 

 

Nem-élelmiszer termékekre vonatkozó külön szabályok:

a szavatosság és a jótállás

V.      Szavatosság

 

5.1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó főszabálya szerint a Szolgáltató, mint kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

 

5.2. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Fogyasztó, mint jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

 

5.3.  A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ez azt jelenti, hogy az első hat hónapban a Szolgáltatónak kell bizonyítania, hogy a Fogyasztónak eladott dolog a teljesítés időpontjában megfelelt a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Hat hónapon túl azonban már a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt.

 

5.4.  Kellékszavatosság

A Szolgáltató a vásárláskor a termékben már meglévő, azonban fel nem ismert, vagy ismerhető rejtett ok miatt bekövetkező hibáért kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

 

5.5.  Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó választása szerint

  • kijavítást,
  • kicserélést,
  • árleszállítást kérhet, illetve
  • a vételár-visszatérítési igénnyel élhet (elállás).

 

  •    A Fogyasztó elsődlegesen kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

 

  •    az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

5.6. A kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltatónak - a dolog tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégeznie.

 

5.7.  A Fogyasztó a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

 

5.8.  A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

 

5.9. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek alapvetően a Szolgáltatót terhelik. A költségviselés azonban megoszlik a felek között, ha a dolog meghibásodásában közrehatott a Fogyasztó karbantartási kötelezettségének elmulasztása, vagyis, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, azaz a termékhez megfelelő használati-kezelési útmutatót adott, mely a karbantartási előírásokat is tartalmazza. Ekkor a felmerült költségeket a Fogyasztó közrehatása arányában köteles viselni.

 

5.10. A Fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

 

A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik.

 

 

VI.   Jótállás

6.1. A Szolgáltató, vagyis az, aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett - jellemzően a termék Fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett

6.2. A jótállás a Fogyasztónak jogszabályból eredő egyéb – például a szavatossági - jogait nem érinti.

6.3. A jótállásból eredő jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben.

6.4. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a Szolgáltató kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

6.5. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

6.6. Jogszabályon alapuló kötelezettség – Kötelező jótállás

A PTK szerint meghatározott fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott bizonyos új termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)  Kormányrendelet alapján – egy éves kötelező jótállás vonatkozik. A rendelet 1. sz. melléklete tartalmazza azokat a termékeket, amelyekre a kötelező jótállás vonatkozik. Ez a lista a jelen ÁSZF 4. számú mellékletét képezi.

A Kormányrendelet rendelkezése szerint, ha a vásárlástól számított egy éves időtartam alatt a termék meghibásodik, úgy a Szolgáltatót terheli a bizonyítási kötelezettség a tekintetben, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett.

6.7. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy Fogyasztónak minősül.

6.8. A jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a Szolgáltató további  követelményt nem támaszthat a Fogyasztóval szemben, kivéve, ha a fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a Fogyasztó számára.

6.9. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a Fogyasztóra.

6.10. A jótállás időtartama 1 év. A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

6.11. A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

6.12. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Jótállási jegy

6.13. A Szolgáltató köteles a fogyasztási cikkel együtt a közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven megfogalmazott jótállási jegyet a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.

6.14. A Szolgáltató a jótállási jegyen az alábbiakat tünteti fel:

a) a Szolgáltató nevét, címét,

b) a fogyasztási cikk azonosítására alkalmas megnevezését és típusát, valamint – ha van – gyártási számát,

c) a gyártó nevét, címét, ha a gyártó nem azonos a vállalkozással,

d) a szerződéskötés, valamint a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadásának vagy – a Szolgáltató, vagy közreműködője általi üzembe helyezés esetén – a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontját,

e) a Fogyasztó jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit, továbbá

f) az arról szóló tájékoztatást, hogy fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási jegynek utalnia kell továbbá arra, hogy a jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.

6.15.    A jótállásból eredő jogok általában a jótállási jeggyel érvényesíthetőek. Ez alól kivételt képez az az eset, ha a Szolgáltató elmulasztja a Fogyasztónak átadni a jótállási jegyet, amely esetben a szerződés megkötését, azaz a vételár megfizetését a vásárlást igazoló nyugta vagy számla bemutatásával igazolja a Fogyasztó. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

6.16.    A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy Fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

6.17.  A Fogyasztó a termék kijavítása iránti igényét a Szolgáltató által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

6.18. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

6.19. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a Szolgáltatónak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

 

a)  a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,

b)  a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.6.20. Kicserélés iránti igény teljesítésekor a Szolgáltatónak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

 

6.21. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani.

Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

 

6.22. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

VII. Panaszkezelés, Jogérvényesítési lehetőségek

7.1. A Fogyasztó a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek az áru Fogyasztó részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát közölheti a Szolgáltatóval szóban az áruházi vevőszolgálaton, vagy írásban az ekereskedelem@auchan.hu e-mail címre, illetve postai levélben az InfoCenternek a 2040 Budaörs, Sport u. 2-4. címre.

7.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és azt 30 napon belül megküldi a Fogyasztónak érdemi válaszával együtt. A Fogyasztó írásbeli panaszát a Szolgáltató a panasz beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

7.3. A Fogyasztó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

7.4.  Online vitarendezés

A Fogyasztó a Szolgáltatóval az online vásárlásból eredő jogvitáját az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon keresztül is intézheti, mely az alábbi linkről érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU 

Magyarországon a kijelölt nemzeti vitarendezési testület az alábbi címen érhető el:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

telefonszám: (1) 488-2033,

e-mail címe: onlinevita@bkik.hu

 

7.5.  A békéltető testületi eljárások az alábbi békéltető Testülteknél indíthatóak:

 

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

 

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület, röviden

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. Telefonszáma: (1)-269-0703,  Fax száma: (1)-269-0703

 

A Fogyasztó lakóhelye alapján az alábbi  Békéltető Testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében:

1.

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

 E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

 

2.

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

 

3.

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu

 

4.

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu

 

5.

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

6.

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

7.

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu

 

8.

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

9.

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu

 

10.

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu

 

11.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

12.

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

13.

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

14.

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

15.

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

 

16.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

17.

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

18.

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

19.

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)

Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

20.

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

 

 

 

VIII. Egyéb rendelkezések

 

A jelen ÁSZF-re, illetve a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (PTK) rendelkezései az irányadók. A 3. sz. melléklet tartalmazza továbbá mindazon jogszabályok felsorolását, amelyek az ÁSZF tartalmával kapcsolatos rendelkezéseket tartalmaznak.

 

 

Jelen ÁSZF 2019. február 11-től hatályos.

 

 

 

Auchan Magyarország Kft.

Szolgáltató

 

Mellékletek

 

1.Elállási mintanyomtatvány

2.Az Auchan Magyarország Kft. áruházai

3.Jogszabályok

4.         A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelt 1. sz. mellékletében szereplő, kötelező jótállás alá eső termékek    

 

 

 

Auchan Magyarország Kft. Online Áruház ÁSZF 1.  sz. melléklete

 

 

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék (ÁSZF IV. fejezet) esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

Auchan Magyarország Kft.

2040 Budaörs, Sport u. 2-4., e-mail: ekereskedelem@auchan.hu

 

Tisztelt Auchan Magyarország Kft.!

Alulírott kijelentem, hogy a jogszabályok és az Auchan Magyarország Kft. Általános Szerződési Feltételeinek IV. fejezetében leírtak szerint ezennel gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Fogyasztó neve:

 

Szerződéskötés időpontja:

201……  …………………………………………………  ……… (év, hónap, nap)

Az átvétel időpontja:

201……  …………………………………………………  ……… (év, hónap, nap)

Vásárolt  termék(ek) megnevezése

 

 

 

 

 

 

A fogyasztó címe:

 

⎕⎕⎕⎕ ________________________________________________________________ (település),

_______________________________________________________________ (utca, út tér)_________ szám

______________emelet, _______ ajtó.

Az Auchan Magyarország Kft. Online Áruház Általános Szerződési Feltételeiben foglalt rendelkezések alapján kérem a jelen nyilatkozatom alapján a vételár visszafizetését, egyúttal vállalom mindazon termék hibátlan állapotban történő visszaszolgáltatását, melyre vonatkozóan az elállási joggal jelen nyilatkozatomban élek. Tudomásul veszem, hogy az Auchan Magyarország Kft. addig nem köteles a termék(ek) vételárát visszafizetni, amíg azt az általam választott áruház Vevőszolgálatán az(oka)t át nem adom. Tudomásul veszem továbbá, hogy a vételár visszafizetése készpénzben történik a Vevőszolgálaton.

Kelt .........................................................................................................

 

 

………………………………………………………………………………………………

             A Fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Auchan Magyarország Kft. Online Áruház ÁSZF 2  sz. melléklete

 

Az Auchan Magyarország Kft. mint Szolgáltató áruházai, amelyek Vevőszolgálatán az elállási jog érvényesíthető

 

 

 

Auchan Aquincum Óbuda
1033 Budapest Szentendrei út 115.

 

Auchan Budakalász
2011 Budakalász Omszk park 1.

 

Auchan Budaörs
2040 Budaörs Sport u. 2 - 4.

 

Auchan Csömör
2141 Csömör Határ út 6.

 

Auchan Debrecen
4031 Debrecen Kishatár u. 7.

 

Auchan Dunakeszi
2120 Dunakeszi Nádas u. 6.

 

Auchan Fót
2151 Fót Fehérkő u. 1.

 

Auchan Kecskemét
6000 Kecskemét Dunaföldvári u. 2.

 

Auchan Maglód
2234 Maglód Eszterházy János utca 1.

 

Auchan Miskolc
3527 Miskolc József Attila utca 87

 

Auchan Miskolc Dél
3516 Miskolc Pesti út 9

 

Auchan Pilis Solymár
2083 Solymár Szent Flórián u. 2-4.

 

 

 

 

Auchan Savoya Park
1117 Budapest Hunyadi János u. 19.

 

Auchan Soroksár
1239 Budapest Bevásárló u. 2.

 

Auchan Szeged
6728 Szeged Zápor út 4.

 

Auchan Szekszárd

7100 Szekszárd, Liszt Ferenc tér 2-4.

 

Auchan Székesfehérvár
8000 Székesfehérvár Holland fasor 2.

 

Auchan Szigetszentmiklós
2310 Szigetszentmiklós Háros 120.

 

Auchan Szolnok
5000 Szolnok Felső Szandai rét 1.

 

Auchan Törökbálint
2045 Törökbálint Torbágy u. 1.

 

Auchan Újhegy

1103 Budapest, Gyömrői út 99.

 

Auchan Győr

9024 Győr Vasvári Pál utca 1/A

 

Auchan Sopron

9400 Sopron Lackner Kristóf utca 35.

 

Auchan Zalaegerszeg

8900 Zalaegerszeg Stadion u. 5.

 

Auchan Magyarország Kft. Online Áruház ÁSZF 3.  sz. melléklete

 

Az ÁSZF tartalmát érintő, illetve azzal kapcsolatban rendelkezéseket tartalmazó jogszabályok

 

  1. a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

 

  1. az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

 

  1. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

 

  1. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

 

  1. a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

 

  1. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

 

  1. a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet

 

  1. a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet.

 

 

  1. Auchan Magyarország Kft. Online Áruház ÁSZF 3.  sz. melléklete

 

 

A 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerint kötelező jótállás alá eső

tartós fogyasztási cikkek

 

1.   Hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény;

 

2.   mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasalógép;

 

3.   villamos és/vagy gázenergiával működtetett sütő-, főzőberendezések és ezek kombinációja 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

4.   vízmelegítők, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapot-szabályozó berendezések 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

5.   porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztítógép, padlósúroló- és fényesítőgépek;

 

6.   varrógép, kötőgép;

 

7.   motoros kerti gépek, motoros kézi szerszámok, motoros szivattyúk 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

8.   az egy éves, illetve az egy évnél hosszabb kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

9.   személygépkocsi, motorkerékpár, kerékpár, babakocsi;

 

10. lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi;

 

11. biztonsági riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

12. elektronikus hírközlő végberendezések (telefonok, mobiltelefonok, telefax-készülékek, több funkciós készülékek stb.) 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

13. üzenetrögzítők, kihangosító készülékek 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

14. műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televíziók, projektorok, videomagnók       10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

15. rádiók, autórádiók, rádiós ébresztőórák, rádió adó-vevő készülékek, amatőr rádióadók és rádióvevők, műholdas helymeghatározók 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

16. lemezjátszók, szalagos és kazettás magnók, CD-felvevők és - lejátszók, DVD-felvevők és - lejátszók, egyéni hangrendszerek és ezek tartozékai (keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal), mikrofonok és fülhallgatók 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

17. fényképezőgépek, film- és hangfelvevő kamerák, videokamerák és camcorderek, film- és írásvetítők, filmnagyítók, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülékek, fotónyomtatók, film- és diaszkennerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

18. MP3 lejátszók, Pendrive készülékek, illetve az ezekhez, valamint a digitális fényképezőgépekhez használatos memóriakártyák 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

19. távcsövek, látcsövek, mikroszkópok, teleszkópok, iránytűk, tájolók 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

20. személyi számítógépek és alkatrészeik, monitorok, nyomtatók, szkennerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

21. számológépek, zsebszámológépek, menedzserkalkulátorok 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

22. írógépek és szövegszerkesztők 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

23. hangszerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

24. órák 10 000 Ft bruttó vételár felett;

 

25. bútorok 10 000 Ft bruttó vételár felett.

Mikor érkezzen a rendelésed?

 
  • Kiszállítási kerület választó magyarázat

  • A kiválasztott körzetben nem elérhető az élelmiszer termékek kiszállítása. A körzet kiválasztásával az élelmiszer termékek törlődnek a kosárból.

Sajnos a megadott környékre nem szállítunk!

  • Kiszállítási kerület választó magyarázat

  • A kiválasztott körzetben nem elérhető az élelmiszer termékek kiszállítása. A körzet kiválasztásával az élelmiszer termékek törlődnek a kosárból.

A megadott irányítószámra az alábbi kategóriákban található termékeinket szállítjuk (0):


  • Kiszállítási kerület választó magyarázat

  • A kiválasztott körzetben nem elérhető az élelmiszer termékek kiszállítása. A körzet kiválasztásával az élelmiszer termékek törlődnek a kosárból.

Sajnos a megadott környékre nem szállítunk!

  • Kiszállítási kerület választó magyarázat

  • A kiválasztott körzetben nem elérhető az élelmiszer termékek kiszállítása. A körzet kiválasztásával az élelmiszer termékek törlődnek a kosárból.

ÜDVÖZÖLJÜK
az Auchan Online Áruházában!

Ismerje meg, hogyan vásárolhat kényelmesen, otthonról. Első lépésben kérjük ellenőrizze, hogy szolgáltatásunk elérhető-e az Ön lakhelyén.

Csak néhány kattintás,
az Auchan Online Áruházában!

Regisztráljon Online Áruházunkba! Bejelentkezés után válassza ki hová és mikorra szeretné rendelését.

Az akciós árak megtartását
garantáljuk a kiszállításig.*

* A részletes szabályokról az ÁSZF-ben tájékozódhat

Gyűjtse a pontokat ugyanúgy,
mintha az áruházban vásárolna!

Adja meg Bizalomkártya, vagy Auchan kártya számát, vagy regisztráljon és jóváírjuk pontjait, amivel további kedvezményekben részesülhet.

Akkor sem kell aggódnia,
ha a kiválasztott termék
átmenetileg nincs raktáron.

A kosár oldalon kijelölhetsz egy helyettesítő terméket, amit kiszállítunk számodra ilyen esetben, így elkerülheted a váratlan kellemetlenségeket.

Az Online Áruházba való regisztrációval
számos hasznos funkciót érhet el:

  • 1 könnyedén áttekintheti korábbi rendeléseit
  • 2 egy kattintással újrarendelheted az előző bevásárló listád
  • 3 elmentheti a megkezdett vásárlást, és folytathatja később
  • 4 bizalom pontokat gyűjthet

Vásároljon gyorsan, kényelmesen
és biztonságosan!

A vásárlás során lehetősége van bankkártyája adatainak biztonságos *
elmentésére, így legközelebb már nem kell azokat újra megadnia
* Az adatok a banki oldalon kerülnek összekapcsolásra a profiljával, így azokhoz az Auchan vagy harmadik fél nem férhet hozzá.